0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Binnenkort zijn hier producten beschikbaar...

BESTELLEN BIJ MERKJES VOOR KIDS IS LEUK EN HEEL MAKKELIJK!

Neem een kijkje in ons grote aanbod en plaats de producten die u graag wilt kopen in uw winkelwagentje. Vervolgens kunt u uw winkelwagen bekijken en eventueel onderaan nog een cadeauverpakking uitkiezen. Alle orders worden als een cadeautje bij u thuis geleverd, maar als u kiest voor een cadeauverpakking maken we er iets heel erg moois van, zodat u dit mooie cadeau zo aan de ontvanger kunt geven.

Heeft u een kortingscode van ons? Vul deze dan ook onderin in, de korting wordt direct verrekend.

Dan kunt u de bestelling gaan afronden. Volg hiervoor de stappen op uw scherm. Het is ook mogelijk om uw pakket naar een ander adres te laten sturen, bijvoorbeeld naar uw werk of direct naar de ontvanger van het cadeautje. Indien er speciale wensen zijn kunt u deze altijd in het opmerkingenvakje schrijven.

Op het einde van deze stappen kunt u de bestelling nog een keer controleren. Bent u niks vergeten? Als uw bestelling compleet is accepteert u onze Algemene voorwaarden en eventueel kunt u zich abonneren op onze nieuwsbrief. Klik nu op "kopen".... uw bestelling is nu goed geplaatst! Ontzettend bedankt! U ontvangt altijd een bevestiging van deze bestelling op het het e-mailadres dat u eerder heeft ingevuld.

Hebben jullie een minimum orderbedrag?
Nee hoor, wij zijn blij met alle orders! 

Kan ik mijn order nog annuleren?
Zolang wij uw pakketje nog niet hebben verzonden kunt u de order nog annuleren. Wilt u toch liever annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons! Uiteraard krijgt u uw geld terug! 

Zijn alle artikelen direct leverbaar?
Zeker weten! Alles in onze webshop is in principe op voorraad en kunnen we dus gelijk leveren. Als het product niet bij ons op voorraad is zal dat duidelijk bij het product vermeld staan, deze staat dan op 'uitverkocht' en kunt u op dat moment dan ook niet bestellen. Pre-orders zijn weer een ander verhaal. Deze kunt u al wel pre-orderen (reserveren) maar deze zijn dan nog niet door de leverancier aan ons geleverd. Wij houden u altijd op de hoogte wanneer een pre-order binnen zal gaan komen.

Kan ik nog iets aan mijn bestelling toevoegen?
Ook hier geldt; zolang het pakketje nog niet verzonden is kunnen wij nog iets voor u toevoegen. Dit bespaart u verzendkosten die u waarschijnlijk wel moet betalen als u in 2x besteld. Wilt u nog iets toevoegen? Neem zo snel mogelijk contact met ons op!

BETAALMETHODEN

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Heeft u een bestelling geplaatst en is de betaling mislukt? Geen probleem! U kunt uw order heel makkelijk alsnog (op verschillende manieren) betalen. Lees hieronder verder.

1. Via uw account

Log in op uw eigen account. Heeft u nog geen account bij ons, maak er dan snel één aan! Gebruik altijd het e-mailadres waar u de vorige keer ook mee besteld hebt, zo herkend het systeem u en worden uw vorige bestellingen aan uw account toegevoegd. Als u in uw account bent kunt u klikken op Mijn bestellingen en vervolgens op de order met de status "wacht op betaling". Van hieruit kunt u makkelijk de order betalen met een betaalmethode naar keuze (iDEAL, Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa,...). Volg de stappen in uw scherm om uw betaling succesvol af te ronden.

2. via voorafbetaling met een bankoverschrijving
Heeft u gekozen voor voorafbetaling, dan maakt u het bedrag via uw eigen vertrouwde betaalomgeving) aan ons over. Let op: uw pakketje wordt pas verstuurd zodra de betaling bij ons binnengekomen is!  De gegevens die u voor de bankoverschrijving nodig heeft;

IBAN: NL08 RABO 0301 1399 03
t.n.v. Merkjes voor Kids
BIC: RABONL2U

Gelieve uw ordernummer te vermelden. Deze kunt u vinden in de bevestigingsmail die u van ons ontvangen hebt.

iDEAL
iDEAL is de betaalmethode waarmee u uw online aankopen snel en veilig kunt afrekenen in uw vertrouwde internetbankierenomgeving van uw eigen bank.

Bancontact/Mister Cash
Bancontact/Mister Cahs werkt zoals iDEAL, maar dan voor onze Belgische klanten. U kunt betalen in uw eigen vertrouwde internetbankierenomgeving van uw eigen bank.

Paypal Express Checkout
U betaald via een Paypal-account makkelijk met alleen uw e-mailadres en wachtwoord.

Achteraf betalen met Afterpay of Billink
Bij ons kunt u achteraf betalen! U betaald dan pas na ontvangst van uw bestelling en u loopt dus geen enkel risico! Indien u hiervan gebruik wilt maken kiest u bij het afrekenen voor de optie Afterpay of Billink. U moet daarna uw gegevens invullen i.v.m. een gegevenstoets. In het volgende scherm kunt u de bestelling bevestigen. Als uw gegevenstoets positief is, krijgt u een bevestiging dat Afterpay akkoord heeft gegeven. Wij sturen de items direct op en u betaald deze pas achteraf! Eerst ontvangen, dan betalen!

Afterpay of Billink heeft mij afgewezen. Waarom en wat moet ik nu doen?
Vanwege uw privacy weten wij niet waarom Afterpay uw verzoek om achteraf te kunnen betalen heeft afgewezen. U kunt altijd contact opnemen met Afterpay of Billink om de reden op te vragen. Na de afwijzing wordt u teruggeleid naar het betaalscherm en kunt u eventueel nog op een andere manier betalen.

Ik heb besteld via Afterpay of Billink. Hoe kan ik betalen en wanneer?
Zes werkdagen na uw bestelling krijgt u een e-mail van Afterpay of Billink met daarin de gegevens die u nodig heeft om te betalen. Afterpay geeft u 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Uiteraard hoeft u de items die u eventueel retour heeft gestuurd, en waarvan de retour is goedgekeurd, niet te betalen. U ontvangt een nieuwe, aangepaste factuur.

Ik heb items besteld in pre-order. Krijg ik dan al een rekening van Afterpay of Billink?
Wanneer u even moet wachten op uw artikelen houden wij de factuur van Afterpay tegen. U hoeft nog niet te betalen. Pas wanneer de artikelen verstuurd worden, gelden de termijnen zoals hierboven beschreven.

Via Achteraf betalen via Afterpay - voor Nederland én België
Nederlandse en Belgische klanten kunnen bij ons achteraf betalen, dus na ontvangst van uw bestelling.
Wij hebben achteraf betalen uitbesteed aan Afterpay. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Afterpay een gegevenscontrole uit. Afterpay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet goedgekeurd worden, dan kunt u uw order afrekenen door alsnog een andere betaalmethode te kiezen. Achteraf betalen is mogelijk tot een maximaal orderbedrag van €300,- voor klanten die bekend zijn bij Afterpay en tot €200,- voor onbekende klanten. U ontvangt zes werkdagen na het plaatsen van uw bestelling een e-mail van Afterpay met een link naar iDEAL om uw betaling te voldoen. Bij een retour passen wij uw rekening bij Afterpay aan nadat we uw retour ontvangen hebben. U ontvangt dan een nieuw overzicht voor de betaling.
Aanvullende informatie voor onze Belgische Klanten: wanneer u voor het eerst van Afterpay gebruik wilt maken en voor meer dan €150,- besteld, kunt u door Afterpay gevraagd worden om een vooruitbetaling te doen voor een deel van het orderbedrag. Dit geldt alleen voor de eerste bestelling. Wanneer deze eenmalige vooruitbetaling succesvol is voldaan, wordt nu niet meer gevraagd om een vooruitbetaling. Hoe werkt vooruitbetaling? U ontvangt van Afterpay een melding en een betaalverzoek via e-mail; de order wordt bij ons in de wacht gezet. Na uw betaling aan Afterpay, ontvangen wij een akkoord en kunnen wij uw order uitleveren.

Achteraf betalen met Billink
Bij ons kunt u achteraf betalen! U betaald dan pas na ontvangst van uw bestelling en u loopt dus geen enkel risico! Indien u hiervan gebruik wilt maken kiest u bij het afrekenen voor de optie Billink. U moet daarna uw gegevens invullen i.v.m. een gegevenstoets. In het volgende scherm kunt u de bestelling bevestigen. Als uw gegevenstoets positief is, krijgt u een bevestiging dat Billink akkoord heeft gegeven.
Wij sturen de items direct op en u betaald deze pas achteraf! Eerst ontvangen, dan betalen!

Waarom kan ik niet achteraf betalen met Billink?
Na het invoeren van uw gegevens wordt er een kredietwaardigheids-check uitgevoerd. De mogelijkheid bestaat dat u naar aanleiding van deze check niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Indien u de exacte reden graag wilt weten, dan dient u hiervoor schriftelijk een verzoek in te dienen bij Billink, voorzien van een kopie van uw paspoort.

Wat gebeurd er als ik niet op tijd betaal met Billink?
Indien u niet binnen 14 dagen heeft betaald zal u van Billink een herinnering krijgen. Let op dat dit extra kosten met zich mee kan brengen. Wanneer de betaling dan nog steeds uitblijft zal Billink een incassobureau en/of deurwaarder inschakelen om het bedrag te incasseren. Dit kan hoge kosten met zich meebrengen.

Kijk voor meer veelgestelde vragen i.v.m. Billink op https://www.billink.nl/veelgestelde-vragen/

Betaalkosten
Al onze betaalmethoden zijn volledig gratis!

Onze betaalpartners
Wij hebben het betalingsverkeer van iDEAL, Bancontact/Mister Cash uitbesteed aan Mollie. De achteraf betaling wordt verzorgd door Afterpay en door Billink. Voor achteraf betalen rekenen wij geen kosten aan u door. PayPal-betalingen lopen via Mollie en Paypal. Zij zijn zogenaamde "Payment Service Providers" (PSP). Voordeel van een PSP is dat uw order bij ons direct na uw betaling de status "Betaald" krijgt en wij de order direct kunnen uitleveren. Bij bankoverschrijving is dit niet het geval en wordt de levering van uw order uitgesteld totdat het bedrag van de order bij ons is binnen gekomen.

U betaald bij ons altijd in een veilige omgeving. Dit kunt u zien aan het slotje in de adresbalk in de checkout (het bestelproces).
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »